text.skipToContent text.skipToNavigation

MOJ PROFIL - Funkcionalnosti


Svaki korisnik na dijelu "Moj profil" može pregledavati i uređivati svoje korisničke podatke te ima uvid u sve aktivnosti napravljene putem Web Shopa.
"Moj profil" sučelju možete pristupiti sa svake lokacije Web shop-a u gornjem desnom kutu

"Moj Profil" sučelje vam dozvoljava da:

  • pregledate i ažurirate vaše osobne podatke

  • pregledate i ažurirate lozinku

  • pregledate povijest narudžbi

  • pregledate kreirane ponude

  • pregledate ponavljajuće narudžbe/naloge

  • pregledate spremljene košarice

  • pregledate vaše interese

  • pregledate "postojeće i/ili dodate novi zahtjev za podršku

  • zatražite personalizirani cjenik

"Povijest narudžbi"

- sučelje vam omogućava da pregledate vaše narudžbe i provjerite njihov trenutni status

  • filter 'Prikaži' vam omogućava da filtrirate narudžbe po točno određenom statusu npr. odbijeno, izrađeno, na čekanju

  • narudžbe je također moguće filtrirati po dodatnim parametrima kao što su broj narudžbe, šifra artikla, broj fakture itd. i vrijednost narudžbe

  • rezultate pretrage je moguće sortirati po datumu narudžbe ili broju narudžbe

Odabirom željene narudžbe, sučelje vas direktno vodi na detalje narudžbe:

"Moje ponude"

- sučelje Vam omogućava da pregledate postojeće ponude uključujući njihov status

  • rezultate pretrage je moguće sortirati po datumu izmjene, ID-u ponude, nazivu i statusu

Odabirom željene ponude, sučelje vas direktno vodi na detalje ponude:

"Ponavljajuće narudžbe"

- sučelje Vam omogućava da pregledate listu naloga koje ste označili kao ponavljajuće

  • na ovoj stranici možete provjeriti raspored određene narudžbe, odabrani raspored te datum iduće narudžbe

  • sortiranje je moguće napraviti po datumu kreiranja, broju naloga i budućem datumu narudžbe

Odabirom željenog naloga, sučelje vas direktno vodi na detalje o nalogu:

  • klikom na X ('Ponavljajući nalozi') ili klikom na 'Otkažite Ponavljajući nalog' ('Detalji Ponavljajućih naloga') možete otkazati ponavljajuću narudžbu za koju više niste zainteresirani

"Spremljene košarice"

- sučelje je na kojem možete pregledati listu kreiranih i spremljenih košarica te nastaviti s narudžbom klikom na 'Aktiviraj košaricu'
  • odabirom željene košarice, sučelje vas direktno vodi na detalje košarice

  • sortiranje je moguće napraviti po datumu izmjene, datumu spremanja, nazivu košarice, ID-u košarice te iznosu košarice

"Moji interesi"

- sučelje vam omogućava da pregledate artikle za koje ste označili da ste zainteresirani da primate obavijesti npr. o promjeni cijene ili raspoloživosti
  • sortiranje je moguće napraviti po imenu artikla

  • ukoliko niste više zainteresirani za određeni artikl, možete ga ukloniti s popisa klikom na x

"Zahtjevi za podršku"

- sučelje vam omogućava da pregledate sve poslane/prijavljene upite/prigovore/probleme (otvorene i zatvorene)

  • sortiranje je moguće napraviti po datumu ažuriranja i ID-u zahtjeva

  • odabirom željenog zahtjeva (preko 'ID zahtjeva' ili 'Naslova'), sučelje vas direktno vodi na detalje upita/prigovora/problema; odabirom opcije 'Dodajte Poruku' moguće je ažurirati vaš upit

"Cjenici"

- sučelje vam omogućava da:
  • zatražite novi personalizirani cjenik koji će vam biti poslan u excel datoteci na vašu email adresu

  • pregledavate aktualne cjenike koje su naši Product manageri pripremili za Vas